Organizacija evenata u Majestic Parku

Majestic Park nudi idealnu lokaciju za organizaciju evenata u Zagrebu, pružajući savršen spoj prirode i modernih sadržaja. Naše prostrano imanje uključuje elegantan crni šator s kapacitetom do 400 sjedećih mjesta, dok za stajaće evente može primiti više od 600 uzvanika.

Na imanju se nalazi i manja multifunkcionalna dvorana Bloom, koja je savršena za manje i intimnije događaje. Uz potpuno opremljenu kuhinju na samoj lokaciji i vrhunski catering s dugogodišnjem iskustvom, vaš event bit će nezaboravan.

Smješten samo nekoliko minuta od zagrebačkog rotora, Majestic Park nudi jednostavan pristup uz osiguran veliki parking za sve uzvanike.

slika iz zraka na prekrasno imanje Majestic parka za vrijeme trajanja eventa

Besprijekorna organizacija evenata

Organizacija evenata u Majestic Parku otvara širok raspon mogućnosti, prilagođenih vašim specifičnim potrebama i željama. Bez obzira na to planirate li poslovni event, maturalnu večeru, team building, konferenciju ili privatni event, naš prostor je prilagodljiv vašim potrebama i željama.

Konferencija

Gala večera

Team building

Proslava rođendana

Seminar

Tematski party

Jedinstvena lokacija za svaki vaš event

Prekrasno imanje, smješteno samo nekoliko minuta od Arene Zagreb, prostire se na više od 18.000 m² predivnih zelenih površina, idealnih za događaje na otvorenom.

Iskustvo koje smo stekli kroz organizaciju brojnih evenata diljem Hrvatske osigurava vrhunsku uslugu i besprijekornu izvedbu svakog događaja. Naša gastronomska ponuda temelji se na korištenju svježih lokalnih proizvoda, s naglaskom na prilagodljivost jelovnika vašim potrebama.

Naš tim pristupa svakom događaju s izuzetnom pažnjom i predanošću, osiguravajući jasnu i kvalitetnu komunikaciju kroz cijeli proces. Spoj elegancije, prirodne ljepote i vrhunske usluge u Majestic Parku omogućuje vam da se opustite, znajući da će vaš događaj biti organiziran s profesionalnošću i brigom prema svakom detalju.

Pogled s dekorirane terase na prirodu i bazen

Božićni domjenak u Majestic Parku

Organizacija božićnog domjenka u Majestic Parku donosi savršen spoj elegancije i blagdanskog duha. S našim vrhunski opremljenim prostorima i mogućnošću prilagodbe svakog detalja, vaša proslava bit će jedinstven!

Organizacija konferencija i seminara

Majestic Park nudi savršenu lokaciju za organizaciju poslovnih evenata poput konferencija, seminara i radionica. Na raspolaganju imamo sav inventar potreban za udobnost vaših uzvanika, a od produkcijske opreme, nudimo projektor i platno za prezentacije.

S dugogodišnjim iskustvom u organizaciji poslovnih događaja na raznim lokacijama u Zagrebu i širom Hrvatske, naš tim osigurava besprijekornu realizaciju svakog detalja, kako bi vaš događaj bio uspješan i nezaboravan.

Prekrasan interijer s dekoriranim stolovima za event, u pozadini se vidi zeleni park

Maturalna večer

Organizacija maturalne večere u Majestic Parku, gdje prirodno okruženje i elegantan šator stvaraju savršenu atmosferu.

Team building

Organizacija jednodnevnih team buildinga u Majestic Parku pruža idealan prostor i opušteno okruženje za razvoj timske suradnje.

Galerija organiziranih evenata

Zavirite u našu galeriju i pogledajte slike nezaboravnih trenutaka s organiziranih događaja u Majestic Parku.
Pogled iz parka na terasu i šator Majestic parka
Slika iz auta na terasu Majestic parka
Dekorirana terasa za cocktail hour, na terasi se nalazi švedski stol, bazen, bar i fotelje
Slika iz zraka na terasu s ljudima na majestic parku
Interijer prostora za event na majestic parku, u pozadini se nalazi veliki LED ekran i barski stolovi
Hladno predjelo na švedskom stolu koji se nalazi na terasi u majestic parku

Najčešće postavljena pitanja

Za vašu lakšu organizaciju pripremili smo odgovore na najčešće postavljena pitanja. Ovdje ćete pronaći odgovore o Majestic Parku, našim uslugama i mogućnostima koje nudimo.

1. Je li moguće prilagoditi jelovnik za event?
Da, naša kuhinja na lokaciji omogućuje personalizaciju jelovnika prema vašim potrebama. Vaš event obogatit ćemo jelima pripremljenima od svježih sastojaka, prilagođenima vašim željama i preferencijama.
2. Koje su opcije za vanjske aktivnosti na imanju?
Majestic Park nudi razne opcije za vanjske aktivnosti, uključujući prostranu travnatu livadu gdje je moguće organizirati razne aktivnosti i postaviti objekte. Uz to, moguće je prilagoditi sve željama klijenata, od prekrasnog cocktail houra na terasi uz bazen do live cooking showa na otvorenom.
3. Kakve mogućnosti postoje za tehničku podršku i opremu?
Na raspolaganju su platno, projektor i osnovna tehnička podrška za vašu prezentaciju. Majestic Park omogućuje postavljanje dodatne opreme po želji kako bi vaš event bio prilagođen vašim potrebama.
4. Postoji li opcija smještaja za goste?
Iako Majestic Park nema vlastiti smještaj, u blizini imanja nalaze se kvalitetni hoteli, a naš tim rado će vam pomoći s preporukama i rezervacijama.
5. Koje su mogućnosti prilagodbe prostora prema temi eventa?
Naš prostor možete dekorirati i prilagoditi vlastitim željama uz pomoć vanjskih dekoratera. Majestic Park omogućuje potpunu slobodu u uređenju, od tematskih dekoracija do posebnih svjetlosnih efekata, kako bi vaš event bio jedinstven.
Vanjaska dekoracija stola za event, u pozadini se vidi prekrasno zelenilo

Organizacija vašeg eventa

U Majestic Parku proces organizacije evenata prilagođen je vašim potrebama kako bismo svaki korak učinili jednostavnim i ugodnim.

1 Slanje upita
Proces započinje jednostavnim slanjem upita putem naše web stranice, e-maila ili telefona. Time nam pružate osnovne informacije o vrsti događaja, broju uzvanika i posebnim željama.
2 Osnovna ponuda
Nakon što primimo upit, vraćamo klijentu osnovnu ponudu koja uključuje kapacitete, dostupne termine, osnovne cijene i opcije.
3 Sastanak
Organiziramo sastanak kako bismo raspravili sve detalje, prilagodili ponudu specifičnim potrebama i odgovorili na sva pitanja klijenta. Na ovom sastanku definiraju se ključni detalji koji će oblikovati događaj.
4 Organizacija eventa
Nakon sastanka započinje detaljna priprema, uključujući finalizaciju svih dogovora, potvrdu postavke prostora, tehničke zahtjeve i raspored događaja. U ovoj fazi prilagođavamo prostor prema odabranoj temi ili stilu eventa, kako bi svaki detalj odražavao klijentovu viziju.
5 Dan eventa
Na sam dan događaja naš tim koordinira sve aktivnosti, od postavljanja prostora do dočeka gostiju i tehničke podrške, osiguravajući da sve teče glatko i prema planu.

Pošaljite nam upit i saznajte sve što vas zanima!

Spremni ste zatražiti ponudu ili imate dodatna pitanja? Javite nam se putem naše web forme, rado ćemo vam pomoći u svakom koraku organizacije vašeg eventa.